آسپرین و مالبورو ….اصول خدشه ناپذیر زندگی

27 02 2009

زمان هیچ چیز را از بین نمی برد، هیچ چیز ر ا عوض نمی کند

عادت کردنی در کار نیست

فراموش کردن کار من نیست

دلم وقت بچگی می خواهد ، وقت بی خیالی ، وقت بی فکری ، وقتی که هیج اشتباهی جبران ناپذیر نبود

دلم وقت بچگی می خواهد، وقت دریای پایان ناپذیر امکانات، وقتی که بدون گرفتن دست مادرم خوابم نمی برد

دلم چیزهایی را می خواهد که بزرگ شدنم پله پله آن را از من گرفت ….

ولی حالا

حالا

که آن قدر بزرگم و آن قدر نترسم

                          که شبها بدون قفل کردن در خوابم نمی برد

                                                  که برای نه گفتن دهانم خشک می شود

                                            که در تمام آدمها یک آدمکش بالقوه می بینم

هنوز برای خوابیدن دست مادرم را می خواهم

ولی تنها چیزی که دارم

یک آسپرین و یک نخ مالبورو ست ….

فقط همین.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

