اینجا که من زنده ام خبری نیست … تو چطوری؟

27 02 2009

گاهی اوقات وقتی که فیلم خیلی قشنگی می بینم یا از میان انبوه آلبوم های ناشنیده ام آهنگی پیدا می شود که نفسم را در سینه حبس می کند یا وقتی که خواننده جدیدی را کشف می کنم که از میل شریک شدنش با دیگری نک انگشت هایم مور مور می شود …

مثل وقتی که :

اولین بار my immortal از evanescene را شنیدم

اولین دفعه ای که leaving lasvegas را دیدم

دومین باری که سینما پارادیزو را دیدم

تمام مدت فیلم نفس عمیق را با گردن کج در گوشه دورافتاده ای از سینما عصر جدید دیدم

اولین باری ناتور دشت را خواندم

اولین داستانی که از ریموند کارور خواندم

اولین باری که crazy از aerosmith را با mp3player گوش دادم

اولین باری که صدای damien rice را در فیلم closer شنیدم

اولین باری که صدای شاملو را روی کاست واقعاً شنیدم

اولین باری که آلمودوار را کشف کردم

کلیپ bad day از daniel powter را دیدم

برای آخرین بار چقدر دره من سبز بود را دیدم

پرویزدوایی نویسنده و نه منتقد را کشف کردم

اولین شماره مجله هفت را دیدم

چند شماره از مجله مرحوم کرگدن را خواندم

در نمایشگاه کتاب مجله بادبادک کودکان را کشف کردم

صدای لئونارد کوهن را در cd ای که انتظارش را نداشتم برای اولین بار شنیدم

و….

دلم می خواهد که بدوم پیش تو و شادی این اولین و دومین و آخرین بار را با تو شریک شوم ، با تو و نه هیچ کس دیگر، بعد به خاطر می آورم که تو سالهاست که مرده ای و بعد به جای غمگین شدن فقط حیرت می کنم…

…حیرت می کنم که چگونه این همه سال پس از تو زنده بوده ام فیلم دیده ام ، کتاب خوانده ام ، موسیقی گوش داده ام ، نفس کشیده ام ادامه داده ام و با اینکه اینها را با تو شریک نشده ام هنوز نمرده ام ….

اینها را ولش کن ، راستی تو چطوری؟

کارها

Information

پاسخی بگذارید

