باران، پنجره،حمید مصدق و فانتزی عشق

27 02 2009

آه باران باران

شیشه پنجره را باران شست…

این شعر حمید مصدق را از بچگی هر وقت باران می آمد و من پشت پنجره با مه نقاشی می کردم زمزمه می کردم ، آنوقتها فکر می کردم نقش تو کی بر دلم می نشیند تا بتوانم بیت دوم را هم زمزمه کنم

…از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست

باران و عشق همیشه برای من درآمیخته بودند، تصویر نمادین: عاشق زیر باران، ترک شده ، توی کوچه ای خالی. عاشق شدن زیر باران، راه رفتن زیر باران، سیگار کشیدن، گریستن…

من عاشق شدم، زیر باران نبود، با هم زیر باران راه نرفتیم، سیگار نکشیدیم،’نگریستیم…

…من گریستم.

حالا باران را دوست ندارم، خیلی وقت است که شعر نخوانده ام و آنچه هم در یاد داشتم غبار زمان پوشانده، وقتی باران می آید عصبی می شوم، پنجره ها را می بندم ،پرده ها را می کشم و خودم را در پتو می­پیچم ، صدای باران آنچه را که نمی خواهم به یاد بیاورم به خاطرم می آورد ، آنچه را که بودم ، آنچه که می خواستم بشوم…

آنچه که
هستم.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

