در قوطی باز نمی شود….. سالهاست

27 02 2009

ist2_1033224-suicideتورم را

از تمام دریا ها جمع می کنم

ماهی ها

زیباتر از شعرهای من اند

مسیر خانه ات را

از حافظه کفش هایم پاک کرده ام

غمگین نباش!

خودت هم می دانی

همیشه عکس تکی تو زیباتر بود

زیبایی تو و خستگی این دیوار

که به هر حال به من تکیه داده است

دلم گرفته

درست مثل لک لکی

که بالهایش را برای کوچ امتحان می کند

دلم گرفته و می دانم

این هواپیما هیچ وقت

بر دریاچه ای فرود نمی آید

دلم گرفته و

باز نمی شود

در این قوطی

سرانجام

قرص ها را خواهم خورد

کوچ

از گروس عبدالملکیان

از دفتر شعر رنگ های رفته دنیا

کارها

Information

پاسخی بگذارید

