دستان حمایتگر تو کو…

27 02 2009

این روزها دست هایت را خیلی کم می آورم و نرمی پشت گوش ات را و سیاهی و سپیدی قاطی هم موهایت را و مژگان بلندت را و لبخند پسرانه ات را که به چشمهای مهربان مردانه ات نمی خورد و خط نیمرخت که صاف می رود و در انحنای گردنت گم می شود زیر پیراهنت و خط به جای مانده از زخم کاتر روی ساعدت و و خمش عجیب انگشت پایت که فقط خاص توست…

ولی دست هایت را جدا کم می آورم، روی شانه هایم توی سینما، روی موهایم وقتی سرم به کار خودم است جلوی لپ تاپ، روی لب هایم وقتی زیادی حرف می زنم جایی که باید سکوت کنم، زیر سرم موقع چرت های سریع بعد از ظهر – که اینجا خبری ازشان نیست- و جای خالی انگشتانت بین انگشتانم بدجور می سوزد…

و راه رفتن هایمان را باهم، که گاهی قدمی از من جلوتر می رفتی و وسط مکث برای رسیدن من و جواب دادن به موبایلت و جمع بودن حواست به ماشینهای در حال عبور، دستت را دراز می کردی، حتی نگاهم نمی کردی، انگار که طبیعی ترین کار دنیا باشد، انگار که بدون انگشتان من حلقه شده به دور دستت، رد شدن از خیابان غبر ممکن ترین کار دنیا باشد و بعد به قدر همان ثانیه ای که دست خالیت وسط هوا می ماند، من غرق لذت می شدم که این را فقط دست من می تواند پر کند و انگشتانت وسط زمین و آسمان اطمینان بخش ترین دوستت دارمی بود که ممکن بود کسی فریاد کند…

کسی به من گفت حالا که من نزدیکت نیستم باید مدام سنگ دلتنگیت را به سینه بزنم که » مردها اینجوریند۰۰۰» آدمی است که قرار است مرا بشناسد…

نمی دانم، دلتنگت نیستم، دلم با وجود تو تنگ نمی شود هرگز، فقط به قدر نفسی که می آید و می رود پی کارش، به قدر لبخندهای بیخودی و با خودی تحویل این و آن می دهم هر روز،به قدر تمام بغض هایی که روزانه قورت می دهم، به قدر تمام خیابانهایی که بدون دست هایت ازشان رد می شوم، تو را کم می آورم، همین.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

