شروع برای پایان

27 02 2009

سلام، این سلام گقتن تا حدی احمقانه است چون احتمالاً کسی پشت صفحه مانیتورش ننشسته تا سلام بشنوه وکلاً ایرانی جماعت هم که به غریبه مخصوصاً وقتی که چشم توی چشم نباشد احترام نمی گذارد، تا به حال به تفاوت حرف زدن آدم ها پشت تلفن و رو دررو دقت کردید؟ انگار ندیدن چهره مخاطب نوعی اختیار گسستن بندهایی را به آدم می دهد که نگاه توی مردمک چشم طرف مقابل آن را از مخاطب می گیرد!

اینجا جاییه که همه غریبه اند، من هیچ وقت آدم متمایل به جمعی نبودم و تمایلی هم برای جهانی کردن حرف هایی که حتی برای این اتاق هم کوچیکه نداشته ام وندارم. مشکل اینجاست که یک لحظه چشمهامو باز کردم و دیدم حرف هام، عقایدم و نظراتم داره از یادم میره. در زندگی روزمره آنقدر مجبورم با دیگران کنار بیام که می ترسم حتی یک روز یادم برود که چه جوری بودم و چه طوری به شکلی که قراره در بیام رسیدم، این وبلاگ( اگه پا بگیره، چون من استعداد ترسناکی در ناتمام گذاشتن کارهای مختلف دارم) قراره online diary من باشه. نتیجتاً هیچ قانونی بر این جا البته برای من (که برای اولین بار محدوده ای از آن قدرت خودم دارم) وجود نداره، به هر زبانی که دلم خواست می توانم بنویسم (که به انگلیسی و فارسی محدود میشه و اگر زبانی خودم اختراع کردم!) ورود شعر، داستان، عکس ، فیلم ،موسیقی و هرچی که ممکنه خوشم بیاد آزاد خواهد بود و کلاً چون آدم انتقادپذیری نیستم سعی خواهم کرد بخش comments رو حذف کنم یا کلاً بی خیال خواندنشون بشم. چون در نهایت هم کسی توی دفتر خاطرات آدم برای خود آدم چیزی نمی نویسه! چون معمولاً بعد از مرگت پیداش می کنن و آن موقع هم آنقدر گرفتار عزاداریند که یادشون میره نظرات ارزشمند خودشون رو در حاشیه اون دفترچه کوچیک یادداشت کنن، بهرحال آدم ها دنبال ثبت خودشونند حتی اگه در حاشیه دفترچه خاطرات یک مرده باشه.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

