قضیه دکمه و کت و شلوار

27 02 2009

قضیه کسانی را شنیدهاید که می روند بازار یک دکمه برای کت و شلوار بخرند، با یک دست کت شلوار کامل می آیند خانه ! ………… خوب اون منم !

در کمال افسردگی و بی mp3 بودگی( چون قبلیه انقدر از جیبم سر خورد و زمین خورد و انقدر جداً نان استاپ باهاش آهنگ گوش کردم، استعفا نامه اش را اومد تقدیم کرد و من هم کلاً اگر mp3 نداشته باشم از خانه اصلاً بیرون نمی روم و به این بهانه انقدر کنج عزلت گزیده بودم که نام شناسنامه ایم به کپک تغییر پیدا کرده بود)، رفتیم بیرون که mp3 بخریم و با این جگری که بالا می بینید به خانه بازگشتیم!

اول اینکه من از موبایلهای با قلم نوری اصلاً دل خوشی نداشتم چون گوشی قبلیم یک هیوندای با قلم نوری بود که یک خط در میان قلمش را گم می کردم و sms زدن همیشه مصیبتی بود . ولی این یکی هم قلم نوری داره هم صفحه کلید که از اون لحاظ خیالم راحته. ولی بهترین قسمتش 8 گیگ حافظه داخلیشه !

توی بازار خیلی ها خواستند مخ ما را برای خرید یک نوکیا N95 بزنند بابت دوربین 5 مگی اش ولی گوش شیطان کر ! پا برجایی خانوادگی ما برای شرکت سونی اریکسون و دشمنی چند ساله با نوکیا ( بدتر از دشمنی برایدیها و دمیرا در سریال روزهای زندگی که از 1965 ادامه دارد!) نتیجه داد و تلاش دشمنان بی ثمر ماند.

مثل بچه ای که یک کامیون شکلات m&m’s بهش داده باشند خوشحالم و این رو هم یادتون باشه که من اصلاً گوشی باز نیستم!

کارها

Information

پاسخی بگذارید

