من… مبارز قبلی، واداده فعلی

27 02 2009

هر از گاهی در آینه به خود می نگرم و… ، نه این یک دروغ بی شرمانه بیشتر نیست چون برای این کار نیازی به آینه هم ندارم، پس جمله را از اول شروع می کنیم:

گاهی درست در وسط اتاق، من همچون روحی سرگردان بر خودم ظهور می کنم و همچنان که به تصویر خودم می نگرم…، نشد، دو تا اشتباه دارد اول اینکه آن تصویر من نیست، خود من است و در ضمن نگریستن فعل اشتباهی است، دوباره:

the thing is, some times I am really pissed off, I am so furious that I create a image of myself in the middle of the room doing the exact thing I hate to do in the real life or did it long before and ashamed of it till this day, again, then when I am satisfied with me, I mean the bad, disgusting version of me, I start swearing, shouting & calling her f.. names ,I know this is a sick act but its the only way I know to let the anger out.

باز هم نشد ، مشکل اینجاست که من هیچوقت، هیچوقت به خودم واقعاً نگاه نکرده ام. نگاه دیگران ، نقطه نظر من را نسبت به خودم شکل داده نه تنها نقطه نظر بلکه تصویری را که از خودم دارم. در واقع آن چیزی که من به عنوان خودم می شناسم، من واقعی نیست چیزی است که دیگران در طول سالها با تلاش خستگی ناپذیر خود برای نابود کردن هر آنچه خلاقیت و توانایی شخصیت سازی بالاخره پس از وا دادن من توانسته اند از من بسازند. حقیقت اینتست که من خیلی وقت است که وا داده ام….

کارها

Information

پاسخی بگذارید

