حالم خوب است.

27 02 2009

 

bcoms20092111950461

از دیروز حالم خوب است، نمی دانم چرا، شاید به خاطر گل میموزایی که دانیل صبح از با غچه خانه اش چیده بود و آورد یکی گذاشت پشت لپ تاپ من و یکی روی میز فلورانس و بعد ۱۰ دقیقه در مورد منشاآن سخنرانی کرد که استرالیا است و توی فرانسه زمستان ها گل می دهد، یا شاید به خاطر این بود که فلورانس بعد از ظهر اش اتو را به خاطر من خالی کرد و من نمونه به دست سرگردان را نجات داد. یا شاید به خاطر آن پسر لابو کناری بود که ظهر در رستوران را برای منی که در حال حرف زدن با موبایل بودم و بی حواس انقدر باز نگه داشت که برسم. شاید هم حال خوبم مال عصر دیروز است که وقتی با دست پر از خریدبه در بسته خوابگاه رسیدم و در حال فحش دادن به خودم دنبال کلید داخل هزار خرت و پرت کوله پشتی ام می گشتم، اون پسره که رفته بود و بیست قدمی هم دور شده بود برگشت با کلیدش درب را باز کردو کمک کرد وسایل را ببرم تو. یا صبح که از تنبلی حال دویدن تا ترام را نداشتم یکی درب اتو ماتیک ترام را انقدر باز نگه داشت تا من سلانه سلانه برسم. شاید برای این است.

حال خوب امروزم که حتما مال لویک است، که سر ناهار با مهربانی و دهان پر مشکل سه روزه دیتا های مرا حل کرد و بعد پیشنهاد یک آزمایش هیجان انگیز داد که امیدوارم جور شود و موقع برگشتن کلی به علاقه من به موتور هارلی خندید.

حال خوبم مال هر چی که باشد اینجا می گذارمش تر و تازه، که یک وقتی که خیلی دور نیست حتماً، دپرسی ام که برگشت که حالم از زمین و زمان که به هم خورد، که هولد آن تام ویتس به جای حالم را بهتر کردن، تمام جانم را به هم ریخت – که عجب تاثیراتی دارد این آهنگ-، یادم بیفتد به این مهربانی های کوچک و یادم بیفتد که دهم و یازدهم فوریه دوهزارو نه حالم خوب بود.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

