Invisible

27 02 2009

یک میلیون سال از وقتی که اینجا بودم گذشته ….یا به نظرم می آید گذشته؟شاید من همیشه اینجا بوده ام ولی نامرئی

انقدر حرف نزدی نامرئی شدی.

من حرف هم که بزنم نامرئییم، خیلی وقت است که هیچ کسی را ندیده ام!

نامرئی بودن بالعکس است ، تو همه را می بینی، دیگران تو را نمی بینند احمق!

وقتی بچه بودم یا شاید بزرگتر نوجوان هم که بودم ، هر وقت عینکم می شکست یا گم می شد و مجبور بودم بدون آن به خیابان بروم ، توده های مردم بسان ابرهای مه آلود برایم ظاهر می شدند آنوقت بر خلاف همیشه که سرم را پایین می انداختم و راه می رفتم سرم را بالا می گرفتم ، توی چشم های همه شان نگاه می کردم ، توی صورتشان لبخند می زدم چون فکر می کردم من که دیگران را نمی بینم ، دیگران هم مرا فقط توده ای مه آلود می بینند…

تو دیوانه ای

همیشه بوده ام…

تو نگاه نکردی

کارها

Information

پاسخی بگذارید

