از ننوشتن

3 09 2009

 

یک چیز مزخرفی شده این نوشتن. هزار اتفاق افتاده و هیچ کدام در برابر آن اتفاق اصلی که 3 ماه است دارد مدام می افتد چیزی نیست. حالا تو هی بگو مردم دارند زندگیشان را می کنند و همه چیز عادی است. من که نیستم که ببینم. برای من سه ماه است همه چیز ایران جاودانه شده توی روز 23 خرداد 30/7 صبح جلوی لپ تاپ و من که فکر کردم هنوز خوابم و رفتم صورتم را شستم و عینک زدم. همه چیز ساکن شده توی صدای بابا پشت تلفن که می خواست مرا دلداری بدهد و صدایش سنگین بود، آخ سنگین بود و غم داشت، و من بعد 27 سال می دانم که صدای بابا که غم دارد، یعنی یک چیزی عیب دارد، بد جور عیب دارد…

دلم نوشتن می خواهد و دستم به نوشتن نمی رود. دلم می خواهد از چیز های دیگر بنویسم. از خاصیت جادویی شافل ام پی تری پلیر که ناگهان آهنگی را میاورد توی همان لحظه ات و می شود موزیک متن صحنه زندگی ات. که می آید و جفت می شود و تو تا عمری هر سر بالایی بهاری ای را بالا می روی، ارکستر داخل مغزت آهنگه را می آورد جلو و اجرای زنده اش را برایت می رود.

دلم می خواست می نشستم و از این همه نریشن های اول و آخر سریال های آمریکایی بنویسم که از بهترین هایشان تا درجه پایین تر ها،ا قدر یک رمان خوب خواندن لذت دارد گوش دادنشان .

 می خواستم بنشینم از لیوان بی ته گریز آناتومی بنویسم.

و یک پست کامل درباره اینکه چرا باید، باید، باید Every Body should be sb’s COMET.

مهم تر از همه دلم می خواست از تو بنویسم و طعم شور نمک مدیترانه روی لبهایت…

 کی بورد که به کلمه می نشیند، کلمه هایم راانگار باد می برد، از بس که سبکند در برابر سنگینی این روزها.

می خواهم خوب شوم/بنویسم/شروع کنم

می خواهم کلمه قشنگ کم بیاورم از بس که حالم خوب است

 می خواهم اما

 « چه خالی بی پایانی…»

کارها

Information

پاسخی بگذارید

